۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰

کولیوند در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

مصوبه دولت برای شارژ انبارهای هلال/ طرح ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرها

مصوبه دولت برای شارژ انبارهای هلال/ طرح ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرها

رئیس جمعیت هلال احمر از مصوبه دولت برای شارژ انبارهای هلال احمر و همچنین اجرای طرحی ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرها برای کاهش تصادفات و حوادث خبر داد.

پیرحسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تقویت لجستیک جمعیت هلال احمر در دستور کار ما است و با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر در ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر شده اند، گفت: به دلیل اینکه ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر امسال در ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر شده اند تا شاید بتوانند آمار حوادث و تلفات را با راهنمایی‌هایی که مردم می‌دهند پایین آورند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: آن چیزی که برای ما خیلی مهم است، کمک به مردم برای رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای کاهش ابتلاء به کرونا است، منتهی اساس کار ما، کاهش آلام و کارهای بشردوستانه است که بتوانیم کمک کنیم تا یک سال خوب و با نشاط را آغاز کنند.

کولیوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ظرفیت انبارهای هلال احمر در چه وضعیتی است، گفت: پیگیر شارژ ظرفیت انبارها هستیم و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در دو هفته اخیر دولت مصوبه‌ای داشت که طبق این مصوبه مبلغ خوبی را به هلال احمر جهت شارژ انبارها اختصاص دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کار در هلال احمر به صورت شبانه روزی شده است و آماده باش عمومی به تمام قسمت‌ها، معاونت‌ها و سازمان‌ها داده ایم که در حال خدمت رسانی باشند.

کولیوند در پایان گفت: امدادگران و نجاتگران و سایر اعضا خانواده هلال احمر آسایش خودشان را کم کرده اند تا بتوانند برای بقیه آرامش ایجاد کنند.

کد خبر 5452273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha